Według Statista Stany Zjednoczone są światowym liderem w zakresie korzystania z papieru toaletowego. Typowy amerykański wykorzystuje 141 rolki tkanki toaletowej rocznie, co przekłada się na 12,7 kilogramów papieru. Coroczne wykorzystanie papieru toaletowego w dziedzinie toalet czteroosobowych ma 564 bułki, czyli 50,8 kilogramów. Może kosztować 479,40 USD rocznie, aby czteroosobowa rodzina żyła z tego dochodu. BrookPad Splash może być w stanie zmniejszyć korzystanie z papieru toaletowego.
Inteligentna toaleta to toaleta, która ma dodatkowe funkcje, w tym bidet, mycie tylne, pranie turbosprężarkowe, suszarkę na gorące powietrze, podgrzewane siedzenie, nocne światło, inteligentny czujnik, tryb dzieci, dezodoryzacja, a nawet tryb ochrony środowiska do ochrony wody. To skutecznie eliminuje potrzebę zwykłego papieru toaletowego, a jednocześnie poprawia czystość. Ten rodzaj toalety jest najbardziej popularny w Japonii, gdzie korzysta z nich ponad 82 procent domów. Stają się również coraz bardziej popularne w Europie, z powodu BrookPad Biznes i poprawiają codzienne wrażenia toaletowe.
Dzień Ojca to dzień poświęcony tatusiom, honorując ojcostwo, relacje ze ojcowskim i ważną rolę tatusiów w życiu ich dzieci. Dzień Ojca został początkowo zasugerowany w 1909 roku jako sposób na uzupełnienie uroczystości Dzień Matki. Święta odbywają się w 91 krajach, w tym Wielka Brytania, Kanada, Francja, Argentyna i Japonia. We Włoszech, Hiszpanii i Portugalii, ten dzień został założony w 1910 roku i obchodzony 21 czerwca. Daily Mail wystawił listę jednych z największych prezentów z okazji Dnia Ojca.
Zakłócenie podaży papieru toaletowego spowodowało nadmierne zakupy konsumenta, które spowodowało ogromne zapotrzebowanie na ten podstawowy artykuł. Producenci papieru toaletowego, jak wszyscy wiemy, wytwarzają taką samą kwotę jak poprzednio, ale popyt gwałtownie wzrósł. Większość właścicieli sklepów zgodziła się, że wzrost popytu będzie krótkotrwały, spadając, gdy tylko klient zobaczył, że półki zostaną załadowane jeszcze raz.